Serveis de Filmació amb Helicòpter i Shotover

Shotover F1, el sistema de filmació aèria més avançat que existeix

Autoritzats per l’Agència Europea de Seguretat Aèria per a operacions comercials en espai aeri controlat, entorns urbans i operacions nocturnes, Dronelab ofereix serveis de filmació amb helicòpters mono i biturbina configurables per a ficció, documental, corporatiu, VFX i fotogrametria.

La Shotover F1 és el sistema de càmera giroestabilitzat de 6 eixos més avançat del món.
La estabilització és crucial en entorns dinàmics. Instal·lada a l’helicòpter, la Shotover F1 manté una estabilitat indiscutible fins i tot en condicions extremes, assegurant preses nítides i lliures de vibracions no desitjades.

La Shotover F1 pot allotjar més de 200 combinacions de càmeres i objectius.
La combinació amb càmeres d’última generació Red i Arri garanteix una qualitat d’imatge excepcional. Des de preses de gran angular fins acostaments intensos, les opcions d’objectius de focal variable de rang extrem ofereixen un ventall de possibilitats visuals enorme.

Habitualment combinen Red Weapon 6K, Monstro 8K i Arri Alexa Mini LF amb òptiques com Fujinon Premista 28-100mm, Premista 80-250mm, Cabrio ZK 25-300 mm i Angénieux Optimo Anamorphic 42-420 A2S, juntament amb filtres òptics ND-IR, obtenint qualitats irreprotxables en combinacions amb l’eficiència que requereix la feina aèria amb helicòpter.

En definitiva, la Shotover F1 és l’eina definitiva per muntar a helicòpters, avions, embarcacions i vehicles terrestres.

Servei de filmació d'helicòpters Shotover - Red Arri Sony

Combinacions habituals de càmera i òptica

Servei de filmació d'helicòpters Shotover - Red Weapon
Red Weapon
Servei de filmació d'helicòpters Shotover - Fujinon Cabrio 25-300
Fujinon Cabrio 25-300

Servei amb càmera i òptica incloses

El servei d’helicòpter amb Shotover F1 inclou de sèrie la càmera Red Weapon i el potent zoom Fujinon ZK 25-300mm T3.5 to T3.85 Cabrio amb muntura PL, amb una cobertura de fins a 5K en tot el seu rang. Aquesta combinació ofereix una gran versatilitat gràcies al seu enorme rang focal 12x, que ens permet resoldre pràcticament totes les situacions possibles sense necessitat de canviar d’òptica, maximitzant així l’eficiència del servei.

Servei de filmació d'helicòpters Shotover - Red Monstro
Red Monstro
Servei de filmació d'helicòpters Shotover - Fujinon Premista
Fujinon Premista 28-100 mm y 80-250 mm

Serveis amb càmeras Red a la carta

El servei d’helicòpter amb Shotover F1 es pot combinar amb la càmera Red Monstro i els zooms Fuji Premista 28-100 mm i 80-250 mm T2.9-3.5, que ofereixen una cobertura de fotograma complet. També admet una varietat d’òptiques anamòrfiques.

Pots consultar-nos per conèixer altres combinacions de càmeres i òptiques disponibles.

Servei de filmació d'helicòpters Shotover - Arri Alexa Mini LF
Arri Alexa Mini LF
Servei de filmació d'helicòpters Shotover - Angenieux Optimo Anamorphic
Angenieux Optimo Anamorphic A2S 42-420 mm

Serveis amb càmaras Arri a la carta

El servei d’helicòpter amb Shotover F1 es pot combinar amb la càmera Alexa Mini LF i els zooms Fuji Premista 28-100 mm i 80-250 mm T2.9-3.5, que ofereixen una cobertura de fotograma complet. També admet una varietat d’òptiques anamòrfiques.

Pots consultar-nos per conèixer altres combinacions de càmeres i òptiques disponibles.

Característiques dels serveis de filmació amb helicòpter i Shotover F1

Preguntes freqüents

  • Temps màxim de vol sense repostar: 2 hores
  • El servei es factura des de l’encesa fins a l’apagada de les turbines
  • Cotes habituals: 1.000 – 2.000 peus (300 a 600 metres d’altura)
  • La instal·lació del sistema Shotover F1 es realitza un dia abans de l’operació
    Places disponibles: 1

Serveis inclosos

  • Helicòpter Airbus AS355N
  • Shotover F1
  • Càmera Red Weapon
  • Fujinon ZK 25-300mm Cabrio
  • Joc de filtres: ND i polaritzadors
  • Rain Spinner
  • Monitorització completa a la cabina
  • Pilot
  • Aerial DOP
  • Tècnic certificat Shotover
  • Permisos i coordinacions aèries
  • Assegurança RC: 50.000.000€
  • Assegurança de tripulació: 150.000€

Serveis opcionals

  • Combinacions alternatives de càmeres i òptiques
  • Localització tècnica
  • Descàrrega i còpia de seguretat d’arxius

Showcase

  • El Freefly Alta X és una eina potent per a produccions de cinema i publicitat. La seva capacitat per portar càmeres com la RED o l'Alexa Mini amb òptiques pesades, combinada amb una estabilitat i precisió de vol excel·lents, el converteixen en una opció ideal per capturar plans aeris amb qualitat cinematogràfica. La integració amb el Ronin 2 és fluida i fiable, i ens ofereix una llibertat creativa total en cada projecte.

    Guido Manuilo – Aerial DP
  • Dronelab lliura unes preses impressionants. A través del seu enfocament, l'espectador realment se sent volant, a vegades flotant i a vegades accelerant com una fletxa. Després que tot està dit i fet, és fàcil oblidar la dura feina i la gran coreografia que cal perquè tot això sembli tan senzill i bell. Si pogués portar-los a totes les meves produccions, sigui on sigui que vagi, no ho dubtaria. Dronelab té tot l’equip, però el que és realment important és la mà hàbil del pilot i l’ull mestre del cinematògraf.

    Curtis Wehrfritz, Premi Juno 1984 al Millor Videoclip de l’Any “Closing Time” – Leonard Cohen
  • L’Inspire 3 està en un nivell nou per a mi. Funciona de manera impecable amb el DJI Master Wheels i fins i tot pot utilitzar RTK per realitzar preses en Trayectoria Pro amb precisió centimètrica. El sistema d’enfocament també es pot utilitzar per assolir els nivells més alts d’aplicació professional. I, finalment, però no menys important, la qualitat d’imatge. Aquesta càmera està al nivell de qualsevol de les càmeres més grans que he utilitzat en pel·lícules. Ens permet obtenir preses que abans simplement no eren possibles.

    Claudio Miranda, ASC – Premi Oscar 2013 a la Millor Direcció de Fotografia
  • Capturo imatges de fauna en perill d'extinció per fomentar la protecció d'ecosistemes fràgils. Per a mi, és essencial seguir estàndards alts a l’hora de crear fotografies sorprenents. Amb els teleobjectius del Mavic 3 Pro, puc fer fotos en alta resolució sense molestar la fauna.
    Paul Nicklen – Guanyador del World Press Photo de Natura
Empresa de drones y helicópteros para filmación En Barcelona - Madrid - Valencia- Arri - Red - Shotover - DJI Inspire 3 - FPV
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.